Banner Generator at Voidix.com



субота, 14. август 2010.

Не буш пукла!

Не буш пукла!: "'Ахтунг, забрањено купање Србима, четницима и псима. Бог и Хрвати', писало је на поруци која је уз ручну бомбу остављена на аутомобилу београдских таблица, на сплитској плажи Кашјуни.



Не буш пукла!

Ручна бомба на поруци "Ахтунг, забрањено купање Србима, четницима и псима. Бог и Хрвати", на ветробрану аутомобила београдских таблица дочекала је Б. Д (31), његову супругу и 14-месечну бебу при повратку са сплитске плаже Кашјуни у четвртак увече, пише "Јутарњи лист".

Б. Д. је на плажи био са супругом и дететом, а када су се око 19 сати упутили ка његовим родитељима у Мравинце, на паркираном "волву С 40" била је бомба са поруком.

"Плажа је препуна мале деце, не смем стварати панику. То је било прво што сам помислио. Ако позовем полицију, паника је неминовна. Нисам желео да правим гужву и проблеме. Нисам желео ни да плашим супругу", испричао је новинару загребачког листа, рођени Сплићанин који живи у Београду.

Како тврди Б. Д, након што је проценио да нема опасности, спремио је бомбу и поруку у кесицу, кесицу у торбу, а торбу у пртљажник, одвезао супругу и дете у стан родитеља у Мравинце и тек онда отишао у полицију и предао садржај кесице.

"Тек кад сам полицији давао исказ почео сам да се тресем. Схватио сам колико сам рескирао, живот супруге и детета", навео је сaговорник "Јутарњег листа".

"После ме је полиција упозорила да избегавам ту плажу, а препоручили су ми и да ставим неку ознаку Торциде (навијачи Хајдука) у ауто", рекао је Б. Д. чији родитељи имају стан у Мравинцима.

"

http://webvideocall.oovoo.com/callme/acafaca68/243

Нема коментара:


Архива чланака

Powered By Blogger

FACEBOOK